
Oytun İnşaat
5 Nis 2019
Oytun İnşaat'ın web sayfası www.oytun.com.tr, devam eden kurumsal kimlik ve marka çalışmalarına paralel olarak yenilendi.
Web Sayfamız Yenilendi
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Oytun İnşaattın internet sitesi, devam eden kurumsal kimlik ve marka çalışmalarına paralel olarak yenilendi. Oytun İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Jülide Gürbüz yenilenen web sitesi ile Oytun İnşaat'ın güvenilir ve lider marka kimliğinin yanı sıra köklü olduğu kadar da genç ve dinamik bir yapı yansıtmayı hedeflediklerini belirtti.
Oytun İnşaat'ın web sayfası www.oytun.com.tr, devam eden kurumsal kimlik ve marka çalışmalarına paralel olarak yenilendi. Detaylı müşteri araştırmaları ve kullanıcı testleri sonucunda yenilenen sitede, ilk 6 ayda ziyaretçilerin talep formu doldurma oranı %237oranında yükseldi ve siteden hemen çıkma oranı %22 oranında azaldı. Şubat ayında 263 bin kişi ziyaret sayısına ulaşarak rekor kırdı.
“Bilgi çağına yakışan bir internet sitesi tasarladık”
Oytun İnşaat Yönetim Kurulu Üyesi Jülide Gürbüz, yenilenen web sitesinin Oytun İnşaat'ın güvenilir, lider marka kimliğine ve bilgi çağına yakışan bir site hedefiyle tasarlandığını belirtti. Jülide Gürbüz, “Yeni www.oytun.com.tr'da faaliyet gösterdiğimiz sektörü doğru bir şekilde yansıtmayı ve bu çerçevede yatırımcılarımızı, ev alacak müşterilerimizi en iyi şekilde bilgilendirmeyi hedefledik. Bunun yanı sıra yaratmış olduğumuz ekonomik ve sosyal katma değeri de dikkate alarak, topluluk olarak tabana yaymayı hedefleyerek yürüttüğümüz sosyal sorumluluk çalışmalarını da daha kapsamlı bir şekilde kamuoyu ile paylaşmayı tercih ettik” dedi.
“Paylaşım kanalları hızlı ve etkin hizmet verecek şekilde tasarlanmalı”
Oytun İnşaat’ın müşterileri, çalışanları, tedarikçileri ile bilgi teknolojilerini en iyi şekilde kullanan ve iş yapış şekillerine yansıtan bir kuruluş olduğunu belirten Jülide Gürbüz, Oytun İnşaat'ın hedeflerine ulaşmak için bu teknolojileri her gün bir önceki güne göre daha yoğun ve etkin kullanma kararlığında olduğunu ifade etti. Jülide Gürbüz, “Bugün tüketiciye, yatırımcıya, topluma daha yakın durabilmek için paylaşım kanallarının en hızlı ve etkin hizmet verecek şekilde tasarlanması gerekiyor. Biz Oytun İnşaat olarak, sürekli bir yenilenme ve iyileştirme sürecindeyiz. Yenilediğimiz web sitemiz de bu çabanın en iyi örneklerinden biri” dedi.